Friday, October 1, 2010

Edisi 2-Photoshoot Edisi Aidilfitri...

Bila nak wat photoshoot lagi nih...baju raya punx hbs ambik gbr lagi....walaupun baju raya aku ni xde la seglamor artis-artis kat Malaysia ni...tp aku tetap hepi sbb ada gak baju baru. Sejak akhir2 ni memang xde wat baju baru...kesian sangat sbb tahap kering kontang bajet utk diri sendiri. Bukan kata nk wat baju je xde bajet, bajet entertaiment pun xde....xbersosial langsung!

Apapun setelah dikerah, lastly sblum wat urusan dengan Celcom masa raya lalu, parking la kat Dataran MBI ni....sempat lagi bergambar kat sini...kononnya mcm kampung jaub bebeno. Wal hal...kat Ipoh tu jugak...hehehe....so nilah salah satu jubah yang aku pergayakan dengan kasut bbot yang aku beli. Tapi malangnya dalam gambar ni x nmpk le plak kasut kesukaan aku tuh....

Cuaca pun ok...so mmg best utk bergambar. Aku ni memang suka la bab2 bergambar ni...tp bila usia dah makin senior ni...payah sket sbb kang wat post-post gedik kang ada yang geli geleman plak....ada lak yang kata ngengada plak...aku punye suke la kan...hubby aku x kata apapun. Sib baik la aku ni xde baby lagi...kalau x lagi best bergambar dgn baby...huhuhu..bila la gamaknya....

Gambar ni xde la bape besar sbb aku just save dr FB...malas nak upload dr file ori...sbb semuanya dalam simpanan hubby aku. So bila hubby aku En Ahmad Fadzil yang mengambil gambar, sememangnya gambar couple kitaorang x penah ada...sedey tau....ni la hakikat yang kene terima bila laki bini jadi photographer....

Photo ni hubby tersayang yang wat editing....dan aku sbg seorang isteri teramatlah suka bila gambar yg di edit ni nampak cantek....

Padahal gambar-gambar yang diambil ni aku x gerak mana-mana pun....jalan setapak dua je....xhabis satu dataran tu...

Memandangkan 1 Malaysia, siap ada background lagi bendera Malaysia...banyak lagi tempat yang kitaorang nak pegi utk wat photoshoot tapi masih tidak berkesempatan lagi...bz dengan keje2 harian..balik kepala masing2 dah ting tong...weekend nak merap je kat umh ...rest penat dengan agenda seminggu tu....kalau ada baby gamaknya mcm mn la ek....hidup akan lebih mencabar...atau apa2 perubahan akan berlaku....

Sebenarnya satu ketika dulu adalah seorang insan, yang pernah menyinggah dihati ini...dia pernah menyatakan bahawa kiranya aku memakai jubah, dia akan mengambil gbr bersama ku...kerana pada ketika itu, semua orang xkan percaya bahawa aku akan berjubah.
Semua orng tahu siapa aku...mcm mn aku.....dan kiranya kau masih mendengar cerita tentangku....kini aku telah berjaya utk berjubah...
sayangnya, aku tidak lagi bersamamu....dan mungkin kau tidak akan menunaikan janji
kau satu ketika dlu...siapa beliau..? ada masa nanti akan aku ceritakan...
kisah aku dalam cinta....sehingga aku menemui cintaku kini....

So sorry la sbb entry kali ni mcm boring je kan....bila ada mcm2 mood nak update blok..time tu la banyak keje....bila ada masa...idea semua hilang ntah ke mana....

No comments:

Post a Comment