Thursday, March 17, 2011

Spegetti yang 1st


Ari tu, ntah nape la teringin sangat nak makan spegetti...(jangan salah anggap yerk)
Pegi sana sini....xde yang sedap. Semuanya...iyaks! huhuhu...tapi aku xde la pegi Pizza ke...or Secret recipe ke...yang tu confirm sedap ar....
Anyway, enCik hubby kata try la buat sendiri. Serius aku x penah wat speggetti ni...memang la senang, cuma aku je x penah wat. So memandangkan enCik hubby sanggup berkorban membeli barang-barang keperluan....aku pastinya kene buat la kan...

Tang tung tang tong...kat dapur...dengan kepakaran yang maha agung dan main ikut suka...(hehehe)....lastly siap. Pengkriik paling bertauliah adalah enCik hubby....
Keputusannya.....teng teng teng.....
"SEDAP!" hahaha....nak ambik hati la tu kan....apapun aku suka dan enCik hubby pun suka. Xkesahlah kan...janji aku buat dia makan habis. Len kali blh masak lagi....walaupun rupanya tidak seindah yang kat kedai tu, tapi aku blh bubuh bape banyak beef ball yang aku nak....hahaha. Cuma ari tu enCik hubby silap pilih speggetti yang agak halus dari biasa....janji blh telan.

No comments:

Post a Comment