Tuesday, January 11, 2011

Aku LuLUs...perkara baik yang pertama 2011

Balik saja dari Labuan hari tu, xsempat lagi aku membuka laman web JPA enCik Hubby dah call tanya no ic..pelik, tetiba je plak. Bila tnya dia x bgtau suruh tunggu....
Rupa-rupanya dia semak keputusan peperiksaan kerajaan yang telah aku lalui bulan Oktober 2010 yang lalu di mana tarikh sehari sebelum aku bersalin...

Alhamdulillah, lulus juga akhirnya.....xperlu nak bukak buku kuning tu lagi...blh tunggu confirm jawatan...lega. Sbb kali pertama ari tu kandas untuk satu paper hanya kerana masa tu aku baru saja abortion pada April 2010...baru je seminggu masa tu...
So inilah perkara baik yang pertama berlaku dalam hidupku untuk Tahun 2011....harao-harapnya lebih banyak lagi perkara-perkara baik dikurniakan untuk aku....walaupun yang pertama tu KANDAS..aku x malu pun nak tunjuk sebab memang bukan rezeki aku. Aku dah cuba sedaya upaya dan masa tu memang kritikal (seminggu lepas abortion)...perasaan pun huru hara lagi.

Syukur....aku lulus!yeay!

No comments:

Post a Comment