Sunday, January 9, 2011

Part 3 : UMS-KAL...aku datang!

6 Januari 2011 , Labuan
Apa ya program pada hari ini...pagi-pagi lagi sudah pening dgn gelagat-gelagat org2 di di rumah ini....susah utk aku aturkan program....aku ada program aku sendiri...namun perlu aturkan juga program mereka...uhhh...sukarnya...penin!

Jom kita ke pasar....smlm sudah ke pasar tapi sudah agak lewat..jadinya kedai-kedai pun banyak yang sudah tutup....mereka sedikit kecewa kerana setelah penat berjalan....so pagi ni..yang tua-tua kita pos kan diaorg gn teksi...kami sebagai loving couple..berjalan kaki...bukan selalu. Kalau balik Sg Buloh, ntah mana tahun nak berjalan. So skrg time tu excersice agar sedikit kegemukan dapat di kurangkan...hehehe...
Kalau perasan, sebelum ni laluan ni xde pun atap seperti yang ada dalam gambar ni. Sekarang dah ada atap. Dulu berpanas, berhujan la....
Last-last kitaorang yang sampai dlu...mcm mana tu?

So time to shopping....mesti korang kata, apalah yang best sgt shopping kat Labuan ni...bukan ada apa pun kan....senang je jawapannya, aku yang pegi...guna duit sendiri..apa korang peduli kan..hahahaha

Memanglah setengah barang tu kita kata blh cari kat Langkawi, Kelantan....yang penting aku beli di Labuan...cari buah tangan sket utk mak bapak...utk opismate....ingat semua tu...

Petangnya aku ambik keputusan untuk g UMS-KAL...lagi lama tgu silap ari bulan x dapat pegi plk...sib baik la ada Fadil (bukan encik hubby ok...ni kawan kitaorang) nama je sama...kebetulan dia nak berurusan di sana...so merasa la kami menumpang kater dia.....

Ni la En Fadil kawan kitaorang tu

Nasib tidak menyebelahi aku...dalam perjalanan hujan turun dengan lebat.....mcm mn nak ambik gbr ni??? Arhhhh sedih kau tahu! Mungkin rezeki ku hanya untuk ketemu Samsul...dan melihat sekitar bangunan utama saja...tidak dapat merakamkan secara keseluruhannya...terus mood stress....

Masuk saja ke bangunan...semua pelajar yang berada di sekitarnya melihat aku & encik hubby.....nape ek? ada yang tidak kene ke? ke aku nampak terlalu tua utk diaorg sbb tetiba je org tua dtg sini...arrrhhghhh pedulikan....nampak tua ke?
Bilik si Samsul ni dah jadi bilik sendiri...suka suka aku je kan....stress sedikit berkurangan bila Samsul kata 'Ko pakai la Gee jubah tu bergambar'...apa lagi....jom kita tgk aku grad lagi...hehehe

Bergambar dengan tuan punya bilik En Samsul...

Konvo skali lagi nampak gayanya

Tu dia, degree dengan master...master pinjam

Semasa balik pun hujan semakin lebat...sempat jugak la berjumap dengan Pak Su...Dr Awang Asri..

Dalam perjalanan pulang hati sedey...lalu cuba memujuk encik hubby untuk dtg skali lagi esoknya. Esok saja penentu kerana slps itu kami akan ke rumah sepupu encik hubby, confirm x dapat keluar dah....Encik hubby tiada kata putus...sampai di aparment, kelihatan semuanya sedang bersantai....

Sekali lagi aku cuba memujuk....'Untuk beday gurl...esok kita pegi. Tapi beday gurl kene happy!'

Syoknyer....mekasih sesgt pada enCik hubby yang sanggup temankan aku skali lagi....Yes! Esok bangun awal....

No comments:

Post a Comment