Wednesday, January 12, 2011

Bila Ada Orang Ingat Pada Kita

Korang pernah tak rasa bila orang ingat pada kita dalam satu-satu keadaan...?

Ni bukan heart feeling tau, tapi atas dasar ingatan yang lebih bermakna...apa ek istilah yang tepat? Not sure..kalau ada nanti aku tulis..hahaha

Sebab aku sangat terharu bila insan-insan istimewa ini mengingati aku walau di mana & dalam apa jua keadaan....maklumlah, jarang la orang nak ingat kat aku ni. May be aku ni x berkepentingan pada diaorang...bukan mengharap, tapi kekadang tu rasa terbuang pun ada.....

So bila ada insan-insan yang lebih menghargai ini, sayu sangat rasa hati....rupanya masih ada yang nampak wujudnya aku....yang nampak siapa aku....

Moga Allah swt murahkan rezeki insan-insan ni....


Pemberian daripada Kak Yong (Pn Fatimatul Dzahara)


Terima kasih kat Bapak - Hj Mohd Zairy @ Khairi Abd Samad
Bapak telah menghadiahkan aku sebatang pen yang dibelinya di Bandung, Indonesia pada tahun lalu. Walaupun harganya tidak semahal pen Pilot dakwat basah yang ada jual kat sini....tapi yang menariknya sbb ia pemberian dari seorang bapak....design yang menarik dan yang paling penting siap ukir nama aku ni! Kelas!


Terima kasih enCik Hubby - Ahmad Fadzil Abd Razak
Sebelum annivesarry lagi enCik Hubby telah membelikan aku 'Patrack'...atau ia lebih dikenali dengan nama Patrick....hehehe. Kami bg nama barunya Patrack....walaupun usia makin meningkat, tapi aku masih dapat hadiah-hadiah sebegini.


Terima kasih ma - Hjh Sabariah Nordin
Kalau bapak belikan pen, ma pulak belikan jubah untuk anak bongsunya.....sbb sekarang ni aku sedang mengumpul koleksi jubah....sekarang baru ada 5 pasang...ada yang berkenan lagi, tapi kewangan x mengizinkan....jubah ni atas pilihan ma sendiri..sayang ma!

Perasan x sejak akhir-akhir ni entry lebih banyak kepada barang je kan.... : )



No comments:

Post a Comment