Sunday, January 9, 2011

Part 4 : Beg Makin Berat-Barang dr Labuan


Ermmm semlm aku ke pasar bershopping...huhuhu. orang shopping di Mall aku di pasar, gi mana tuk bah....hahaha
Xde la shopping sgt...sket2 je..sbb sebenarnya tiada buat bajet atau apa-apa peruntukan untuk ke sini..plan bermula bulan 4 / 2010...hanya siap bayar tambang sajak...tapi duit yang lain byk buat beli ubatan...pakai itu ini....ermmm habis sudah...so, barang-barang tertentu dibeli sendiri dgn peruntukan yang sangat sket...dan selebihnya belanja oleh enCik hubby sempena 'beday gurl'....hehehe....
Meh kita tgk apa benda yang aku beli....kat atas ni harga yang luar jangkaan. Aku siap tanya berkali-kali tu..takut salah dengar, salah tengok...tapi ia benar! Kainnya ada kat bawah ni...

Ni lah semua barang yang aku beli. x banyak kan...jadilah....ada jugak rezekinya...secara keseluruhannya semua ni enCik hubby yang belanja...

Beg ni 1st day aku beli, sebab aku pikir kalau aku wat photoshoot senang ada beg galas. Srkg ni pakai pouch beg je, just blh buh hp je...

Selambak key chain untuk officemate.

Walaupun aku ni mengurangkan gula dalam makanan, coklat tetap aku beli. Beli je, makannya ntah bila....tapi ada kat sini nak bagi kat orang..orang-orang yang mengingati kita

Kain ni seakan sama, tapi lain. Yang sebelah kiri tu harganya macam gambar yang mula-mula kat atas. Yang sebelah kanan tu 10 kali ganda...aku x kesah mahal murah, janji aku suka.

Kristal & mutiara wajib beli...memang penyimpan koleksi.

Stau lagi kain batik, memang suka sangat. xleh nampak yang cantek sket mesti nak beli walaupun kain batik dah banyak dan bajupun banyak dah buat daripada kain batik....

yang ni bukan kain sutera tau..ni baju tido...mcm baju kelawar tapi yang ni ada lengan panjang...
so kalau g tido umh orang senang sket...

Habis shopping di sekitar pasar....esoknya shopping di UK sementara menunggu abang boy balik. Balik dari UMS terus check out apartment sbb mlm ni nak tdo umh abang boy....mmg x bpe nk stuju sbb payah la nak bukak tutup beg dan sentiasa rush ke sana ke mari...bercuti mcm x cuti namanya...tapi apa nak buatkan....dah ramai kepala....so kene ikut. Lepas check in semuanya ke rumah abang boy, cuma aku & enCik hubby saja tidak...kami masih merewang di sekitar UK.

Xjemu-jemu ke...? Ye la hari-hari lepas mmg x jalan habis pun, dan xsempat nak beli apapun...
So hari ni baru dapat berjalan sampai sakit pinggang....start dr jam 1petang sampai jam 5.30 petang....lama kan! Puas hati walaupun letih.

Malam tu kalau ikutkan Fadil, Ayu & Samsul plan utk mkn seafood...tapi terpaksa di tolak sbb abang boy telah order ketam 3kilo utk dinner ini malam....

Kesian kat diaorg kan...apapun sorry to kengkwn.....lain kali aku datang xde org lain kaco k....

Malam tu pun mmg letih memandangkan 3 hari yang tidak duduk diam....beginilah percutian bila ada orang lain.....so x leh nk wat program sendiri je...

Tido awal...lepas makan terus tdo...esok nak balik dah....

Hahaha..kerja bawak sampai ke Labuan, tapi satu haram x buat...niat dihati sangat baik, tapi malangnya aku tidak menunaikan janji aku sendiri.

Ya ampun...mana tidaknya...bila mlm dah letih....balik ni kene wat keje la plak...adoyai. problem betul!

No comments:

Post a Comment