Sunday, January 9, 2011

Part 2 : Celebrate Besedey Gegurl @PIzza UK

Assalamualaikum... Part 2.
Penat sudah berjln ke pasar...sampai je kedai tutup sudah...penat...
Dulu-dulu rasanya berjalan dari UK ke pasar tu tidak lah jauh sangat...ok je...
Siap berpanas...bawak mcm2 barang....
Sekarang terasa jauhnya le sangat...xsampai-sampai..udah la tu...risau mcm x sampai je....sbb ingt2 lupa. yang aku ingat...jalan terus je, tapi xnampak pun pasarnya...hehehe. Kurangnya daya ingatan....kene ambik tindakan ni...huhuhu

Akhirnya sampai juga, tapi may be lambat sgt pasar pun dah tutup...sekilas pandangan, pasar tiada banyak perubahan...masih dalam keadaan yang sama....sekitar pasar juga sama..kedai-kedai keliling....masih begitulah.....
Gambar di ambil oleh enCik hubby...yang boring menunggu aku sedang membelek buah tangan untuk dibeli....sampai bongkok macam ni skali der....
Ni untuk ma....

Muka puas hati sebab dapat beli apa yang dihajatkan....enCik hubby hanya tersenyum melihat gelagat isterinya bila isterinya dapat shopping (sambil menghabiskan peruntukan yang diberi dengan begitu bijak)...

Ingat lagi dengan Labuan Supermarket???? Mana buleh lupa bah kan....temapt jatuh lagi dikenang...ini kan tempat shopping! hehehe.....tempat membeli makanan sesuap bila time duit PTPTN habis...tapi, gambar Milimewah Supermarket xdapat ambik...cari x jumpe...dah last day baru nampak dalam kater...xsempat nak ambik...

Dataran Labuan...masih begini...cuma dibelakang ini dengarnya akan adanya Time Square Labuan..nah kau, jgn x tahu Labuan akan ada time square..masih dalam pembinaan...masa ni aku saja berjalan bersama encik hubby..jadinya photo-photo aku jak yg ada nih...

Inilah yang dikatakan Time Square tu...masih dalam pembinaan....berdepan dengan padang depan dataran Labuan tu....
Dahulu Sheraton Hotel...kita bertukar sudah Grand Dorset....
Makan malam utk SSIL Nite itulah kali pertama dan terakhir aku masuk Sheraton Labuan...
Sebab kini nama sudah lain....

Celebrate yang ala kadar...hanya buat di Pizza @UK Labuan...
Tiada sebarang kek..tiada lilin...hanya yang ada PIZZA jak....

Pizza menggantikan kek besdey...super supreme...

Chicken supreme...yummy!

Pertama kali makan pizza dengan Tabasco..kelakar giler..sblum ni x penah nak try...utk usia yang ke 31thn, baru merasa....baru belajar...

Muka hepi kekenyangan pada jam 10.00 malam sebelum balik ke apartment Beta.

Plan nak bawak kek dari KL....tapi encik hubby kata x payahlah...makan kek di Semenanjung saja.....so dengan terharu besedey gurl tidak dapat memotong kek pada 5 Januari dgn usianya genap 31tahun.....waaaa...tua sudah aku nih! Jam 3.30 petang tadi aku selamat dilahirkan utk mama ku yang tercinta.....luv u mama kerana melahirkan aku ke dunia! Luv u bapak kerana tanpa mu...aku tidak begini sehingga hari ini...

No comments:

Post a Comment