Saturday, March 26, 2011

ABPBH Makin Hampir...


Kalau ikutkan semalam aku nak apply cuti je..tau x pasal apa? Sebab aku dengan enCik hubby sedang berusaha untuk mendapatkan tiket masuk ke Anugerah Bintang Popular Berita HArian (ABPBH) 2010 di Arena If Star Genting Highland. Tempat ada 1000 orang je, siapa cepat dia dapat. Kalau lambat xdapek la denn nak nolongnye.Anyway, kebetulan plak aku di arahkan untuk keje luar pada Jumaat...so dikesempatan ini aku tak jadilah ambik cuti. Sebelum ke Perak, kami ke Klang Parade dulu untuk redeem kupon yang telah kami kumpul. 3 5 kupon dapat 2 tiket. So x buleh lewat ni, nanti orang ramai. Hanya ada 4 hari je untuk tebus kupon tu dan 3 hari daripadanya di Klang Parade selebihnya di Pejabat Berita HArian sendiri. Kalau 1000 tiket = 250 tiket la untuk sehari. Kene cepat!

Tepat jam 10pagi kami sampai di Klang Parade....uiks, xde orang lagi. Crew-crew Berita Harian pun baru nak bukak kedai (kaunter)...cuma ada sekitar 10 orang ++ yang ada kat situ untuk register Audition Bintang Idola. Kami pun menempek la dulu. enCik hubby try tanya kat salah seorang crew tu...dia kata untuk redemm tiket dalam jam 11 pagi. Kene la lepak dulu. Sambil tu dapat la tengok gelagat - gelagat peserta-peserta disekitaran tu.

MEmang betul, jam 11 pagi kaunter untuk redeem dibuka. Apa lagi enCik hubby terus menuju ke kaunter...aku hanya memerhati disekitaran untuk snap gambar enCik hubby. AT last, we get it!
Ni dia gelagat enCik hubby memperjuangkan nasib.






Lastly.....ni dia. Peluang yang aku dapat....sebelum ni x penah dapat pun....alhamdulillah....
Ada ke artis yg nak bergambar dengan aku ni???? huhuhu

2 comments:

  1. patutla en.fahmi ckp nampak en.fadzil kat genting..hehehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe...1st time dapat join ABPBH...pastu ntah bila dapat lagi...lain kali leh kita gi ramai2 nak ke sana...

    ReplyDelete