Monday, July 19, 2010

Cameron Highland..i'm coming!

Salam,
ermmm...apa yang nak aku tulis ek...citer yg terkini, citer gi Cameron la...kalau ikutkan ni la trip yg dapat bawa aku jenjalan selepas aku pregnant Januari lalu hingga la aku abortion April lalu...mmg xde ke mana...duk umh jerk....at last disebabkan ada bengkel ni, dapat la jenjalan walaupun hubby aku x ikut sama....Gambar-gambar yang ada kat sini adalah gambar2 dr camera opis...memandangkan camera aku xde memory card. (spt yg telah aku citer dlm post yg lepas)...apapun, jadilah..ada la jg kenangannya. Tapi honestly x puas sbb guna camera orang kan...dan yang pegang tu byk tngan....jadi gbr aku x byk la...malas la nak nyebok2...kang org kata 'inteprame' je keje nye....
Gambar ni masa perjalanan...naik bas FAMA...tengok la si famy tu, dengki je aku nk posing kan...

tp sejak akhir2 ni tgk muka mcm x cun je, apasal ek??? Hermmmm....pas ni kene cunbalik ni. Xleh jadi nih!!!! Perjalanan dr Selayang ke Cameron, membuatkan kepala berpinar....bukan pening, tapi sakit kepala...sampai Kea Farm pun dah jam 4petang. Tapi best sbb ms kitaorg pegi ni cameron berhawa sejiukkkk....so nyaman, tgk sevinir tu semuanya berkenan...nak borong, cadangnya...tapi xde bajet ar...dah byk guna utk ubat-ubatan....so jamu mata....last2 terambik pulak beg ni...aku x sempat ambik gbr lg best tu. Nanti aku buh kat sini...hehehe...

Petang tu diaorang ada yg ajak jenjalan, memandangkan kepala pusing..aku lebih rela lepak kat bilik....lgpun malam dah nak start program...malam start program dgn taklimat dari En Halim Cawangan Latihan untuk wat fail meja nih...sib baik la sesgt akunye fail meja sama format dgn En Halim dan Pengarah PPKS kata, ikut format tu...so semua org kene buat balik kecuali aku....tp, nak senang copy paste je la format tu....aku gak yg penat menaip dr awal...esoknya, unit kitaorg paling senyap...byk keje..huhu. Sbb mmg nak siapkan sbb klu kat opis mmg xkan siap punye....petangnya sesi ronda-rondi....ni la antara gelagat2 kanak-kanak tua bila jumpe strawberry...kuikuikui...
Tempat ni x jauh dari Hotel RossaPasadena. Kalau xsilap baru bukak jer...

Sebelah tu adalah ladang salad organik...cantek hijaunya...

Sebelum turun, tgu kak an dan kak miza...sempat lagi...
Malamnya terima sms dari hubby, katanya dia nk dtg Cameron...ermmm kekdg malas nk percaya sbb kekdg tu tipu je. Wat harapan palsu....tapi kali ni betul...penatje...dtg esk, tghari nk balik....tp best jugak sbb aku leh balik naik kater...leh singga ikut suka jer.....yang paling pentin bleh shopping sayur....
yang penting pas ni aku ada hajat nak dtg dgn hubby sbb nk ambik gbr balik...xpuas, bila suh diaorg ambik gbr...nk patern lain jadinya lain...sedey sgt....
Tapi kalau korang nk tahu...sblum balik tu siap bodek PK nak balik cpt sbb nk jenjalan...PK plak sporting ari tu...jam 10.30 dah bersurai....singgah TEMAN kejap...jumpa la kengkawan lama...bestnye klu dapat tukar sini...sampai umh dlm 5.30 ptg. TAPI...FAIL MEJA STILL X SIAP LAGI....bukan aku sorang, xcaya bleh tnya orang lain....

No comments:

Post a Comment