Thursday, July 8, 2010

Masalah Beron Pulak!



Adoyai! Lepas satu satu masalah menjelma...sejak minggu lalu aku menghadapi masalah utk beron! Apa korang semua tau ke beron tu??? Beron tu membawa maksud "syisya" hehehe...sama juga dengan memerut....
Tu dia...muke kerut seribu tu...
Doktor suruh aku ubah cara pemakanan, bykkan sayur, buah, air dan kurangkan gula, makanan bertepung....minum soya tepung, dgn oat...so resaultnya susah nak beron....Sengsara korang tau. Aku sdg berusaha utk 'melembutkannya' kembali...tp x mau. Mcm mn ni???? Tadi g klinik sbb resault checking for infection dan pap smear skali. RESAULTnya...ALHAMDULILLAH xde pape mslh...just disebabkan infection tu, doktor kata ada fungus sket..than dapatlah ubat.

Dan buat kali pertamanya doktor berkata "U xmau ambik antibiotik lagi tau"...selalunya org suh mkn antibiotik...tp ni suh brenti.ermmmm...than sekarang aku nak mencuba pulak MINYAK KELAPA DARA...orang kata byk khasiatnya. Tapi x ramai yang mengamalkannya. Apapun, doktor tu pun kata tadi suh aku minum minyak kelapa dara tu. Anyway, kalau pasal kesihatan...aku nak mencuba. So Kelapa Dara...wait for me!!!!!
Moga usaha aku ni diberkati Allah...kerana semua penawar penyakit ada padaNYA...Semoga Allah memberi keberkatan atas usahaku dan memberi kesihatan yang baik ke seluruh tubuh badanku..amin...

No comments:

Post a Comment