Monday, December 6, 2010

Aksi Futsal


Kejadian ni sebenarnya berlaku sebelum MAHA lagi...dah lapuk kan...
Pedulikan...aku nk buh gak utk entry kali ni...walaupun xde kaitan dgn aku...tp aku yg ambik gambor ni....sebagai seorang isteri...tempatnya di sisi suami...so ikut suami ke mana saja...hehehe

Husband aku ni mmg giler futsal...siap g beli kasut baru lagi tuh!
Main kat Putrajaya...tempat baru bukak tu...tapi panas giler...terik ya amat! Dah le xde toilet...so minum kene sikit2 supaya x kencing selalu...panas2 ni dah le kene minum byk...sbb nanti kurang air demam plak. Saksikan candid2 sekitar gelanggang...

Ni kenalan yang baru aku kenal

Kiki dan anaknya Adam....

Yang ni team mana pun xtau, just aku curi je gbr diaorg


Uiks, dramatik sungguh

Tu dia encik hubby sedang beraksi...

Seperi biasa team ni mmg jarang nak menang pun, tapi semangat kesukanan diaorang kuat...
Masa kat sini gak....ada gak jumpe artis...tp bukan la kat padang futsal ni, tp masa kat MITI...ada mcm ekspo kat situ...jumpe sapa tau? Jumpe Didie alias...
Mcm biasa time tu la xde camera....dan aku xde la bukti yang aku ni jumpe dia...

oh ya..semua gambar-gambar di atas aku yang ambik sendiri...nyaris-nyaris x hitam kulit dibuatnya berpanas time tu...

No comments:

Post a Comment