Thursday, December 9, 2010

Annivesarry...apa nak buat?

Helloooo...assalamualaikum,
Hari ni aku bujang sbb encik hubby outstation ke Melaka. Anyway aku duk umh sewa kawan bujang dekat-dekat sini. Di kesempatan dia xde, blh la plan utk cari hadiah untuk suami yang tercinta ni.... sbb selalunya di mana ada dia, di situ ada le aku nih. Ngeko je keje nye..hehehe. Cuma kebetulan kali ni bilik penuh. Kalau x confirm aku akan ikut sama mcm selalu-selalu.

Mekasih kar 'Cikgu Murni' yang sudi temankan aku g jenjalan mencari hadiah-hadiah yang mengambil masa dekat 4jam...hahaha termasuk la makan...tengok-tengk barang lain...apa yg aku harapkan encik hubby suka....dah penat tau! Huhuhu....bulan 2 besedey dia lak, xtau nak kasi apa plak.....

Set ni pilihan aku yang paling murah...dah mcm selera la. Nasi sweet sour dgn soya cincau....kat Cafe Garden.....janji kenyang dan berpatutan....

Ni semua benda2 yg dah isi dlm kotak...ala silap la..sepatutnya gbr ni sebelum gbr kotak kat bwh tu...ermmm xpe la kira halal je la ek...


Memandangkan encik hubby tersangat kekurangan baju tuk g keje, aku memilih baju utk salah satu hadiah utknya. Nape pilih kaler ni??? Mesti ada yg kata warna x menarik langsung...eh suka ati lakan...dah hubby aku. heehehehe...kaler ni xde lagi dlm almari Ikea tu...so cari yg fit, sbb encik hubby xsuka yg besar2....brand pu ok...

Coklat ni pun satu kes...hakikat dan selera nak beli yg coklat ferrero rochel tu yang sejambak tu... Tapi bla tgk harga...oits! Luar jangkaan...dan luar bajet setelah beli brg2 yg lain. So nk jugak buh coklat...beli je yg nih....sorry encik hubby....just dpt yg ni je



Love Card ...card ni beli masa ada dgn dia....cuma masa tu encik hubby sdg bz mencari DVD...so cepat2 cilok...card ni plak di tulis kat opis je...sblum send kat dia...nk tulis kat umh kang dia nampak plak...walauun kat opis...tapi tetap feeling OK....siap pakej nangis-nangis lagi....(malu arrr) pasal apa nak nangis kan??? errmmm ada la....ayat kat dlm card ni ada gak caputre...tp rasa-rasa x sesuai untuk paparan....kerana begitu tragis...hahahah

Mula-mula nak kasi belt ni je...sbb brand & harganya pun mampu + berpatutan...tp mcm x best plak bg satu benda...kecik je plak tu..nak yg gemapq2 jer...hehe...lgpun x keluar dr bajet lg


Tadaaa....dah siap..ni la hadiah yang akan aku kasik kat encik hubby pada lusa...
Harap dia suka..dan jd suprise tuk dia
Coz last year xde kasi pape pun kat dia..just wat wedding photoshoot je...

Kualiti gambar adalah dr Camera Handphone je ok....sbb nk tgu camera DSLR tu nti mesti encik hubby terperasan. So in case klu x bpe nyata ke sharpen nye....wat mcm biasa je


No comments:

Post a Comment