Monday, December 27, 2010

Minggu-mingguan - LETIH

ermmm letihnya...ni gara2 semalam berjalan sakan kat 1 Utama. Pada asalnya memang nk ke sana untuk tonton wayang...tp memandangkan aku dan encik hubby x brpe nak biasa walaupun dah berkali-kali ke sana....mcm biasa klu nak cari satu-satu tempat tu..mmg akan berpusing-pusing punye....sengal kan???? hehehe Bayangkan la nak tgk movie kat GSC, nak shopping kat Jusco..mkn kat food court...semua tmpt tu klu u alls tahu semua arah yang berbeza..berkilo-kilo key...

Memang aku kurus...huh. Klu tetiap minggu cam gini mmg le jenuh. Sejak dari minggu MAHA berlangsung hinggalah skrg, hari minggu dipenuhi dgn aktiviti-aktiviti. So rasa mcm lama sgt x rest & x cuti. Ari ni mmg sesgt rasa nk cuti sbb td pagi bangun rasa berat sgt..mmg mengantuk sgt. Tapi memandangkan aku nk cuti on Januari, so gagahkan jugaklah...opis pun lengang sejak seminggu yang lalu. semuanya ngabihkan cuti tahun. tapi best jgk, sbb aman sket kepala otak ni. kalau x duk serabut je. ni nak settlekan keje pun releks buat satu-satu...

x sabar rasanya nk cuti bulan depan ni. Planning mmg nk rest je, tp xtau la klu lain jadinya sbb lps percutian yang telah dirancang hampir setahun yg lalu tu....ada meeting dgn negeri. Well in kes klu x dpt siapkan segala mcm benda, alamatnya..kene bwk g cuti sama. Oh tiiiiidaaakkkk! Mimpi ngeri kejap!

wokeh, ms nk tgu movie Janin tu start punya la lama beb, iklan dia berduyun doh...caya x caya..kene caya jugak...hampir 20 minit just iklan dan aku sempat terlena...pastu bila dah start, excited ar sbb aku ni mmg peminat filem-filem genre cam gini. Tapi apa yg diharapkan adalah luar jangkaan...jalan citer tersangat slow...penceritaan yg kurang menerujakan...at last aku blh bagi 1 bintang je.
apapun ms thriller filem Khurafat, mmg membuat biji mata aku yg dua ni terpaku....setiap inci aku tgk....kali ni best! So kene pastikan 13 januari 2011 kene g tgk....arahan pertama Syamsul Yusuf dalam filem seram....i be waiting.

No comments:

Post a Comment