Friday, December 17, 2010

TauFan Kesibukan

aSSalamualaikum...

Lamanya x update entry blog ni. Sebenarnya mmg byk benda yang nak di story mory kan tapi sejak kebelakangan ni ribut taufan kebizian ku terserlah....Tuhan je tahu. Lepas satu satu benda datang...dari hari ke hari...
Macam biasa la aku kene settel kan hal bajet...skrg ni kene wat utk DANA KHAS plak...juta-juta.
Ermmmm sape caya x caya, aku yang bukan akauntan pun duk kira-kira duit juta-juta...
Memang memeningkan, tapi ni semua pengalaman...kekadang nak marah pun ada...
Next week ada meeting kat Kedah...meeting pegawai profesional je tapi aku adalah insan terpilih untuk join benda alah ni. Boring nye...tp pe nak wat....
So harap dapat la bersabar dan aku yang x sabar nak update entry blog ni. Hopefully pas ni aku leh update citer2 yang mmg dah terlalu banyak dalam kepala ni....
Anyway, petang ni nak release tension....g makan steamboat dengan hubby! Yes! Nyum-nyum...
Dapnyer.....meh kita ambik gbr makanan kat sana plak...nanti kan...

Bye...ketemu lagi...insyaallah...
ermmm

No comments:

Post a Comment