Friday, December 24, 2010

Under Control ke AKu

Sesak ...sarat..boleh gila aku mcm gini kalau hari-hari aku lalui benda cam gini....!
Ntah nape, dalam minggu ni jiwa aku x keruan...melampau sensitif...mudah nak marah...mudah menangis.
pe kene ngan aku ni....serabut otak aku bila memikirkan semua ni....

Tentang keje...dah xde keseronokan lagi...ntah nape...
hari-hari aku mengadap pekara-pekara bodoh yang sama je...
Orang-orang yang ketidak sesuaian dengan aku ...malah xde yang boleh dicontohi...
adakah tu sebabnya....
Dengan encik hubby pun sering nak jadi salah faham....kesudahannya akan membibitkan
bunga-bunga pertengkaran antara kami....ala-ala manja...confiuse!
Kerana isu nama individu tertentu....tentang kehidupan kami yang makin hari makin tercabar...

Bila ku renung, mungkin juga semuanya salahnya datang dari aku....
Tapi kenapa aku....hbs tu orang lain tu xde wat salah ke...aku je yang menyerah diri
untuk mengaku kesilapan sendiri...padahal orang lain x pernah nak ukur pun semua tu...
Diaorg sedar ke kewujudan aku ni dalam kehidupan diaorg ek???
atau aku ni sebagai bonek hidup yang hanya di belai kiranya aku diperlukan

Ya ammmpunnn.....tolonglah, aku dah xleh kawal lagi jiwa aku...perasaan aku...
segala yang terpendam dalam hatiku....
Aku juga manusia biasa...yang punya hati dan perasaan....
Apakah aku saja yang perlu tuk faham semua ini sedangkan tiada sebarang usaha dari piha lain
Nape aku? Aku istimewa ke?
Adakah ini bentuk ujian untuk aku seterusnya dalam menyambut kedatangan 2011?
Ya Allah...sesungguhkan aku berlindung dari Mu...berlindung dari aku dikuasi syaitan nirrojinn

Ampun kan aku kiranya kesalahan itu hanya datang dari aku.....

No comments:

Post a Comment