Wednesday, February 2, 2011

Februari .. Bulan Chenta


Bila masuk bulan februari je mulalah pasangan-pasangan kekasih ni beria wat persiapan velentine.. Sebagai seorang Islam kita x sepatutnya untuk meraikannya....dan aku x nak le komen panjang-panjang berkenaannya....

Cuma apa yang bermain di fikiran aku ni....hanyalah PERCINTAAN...bukan niat untuk meraikan
Hanya sekadar mengaitkan dengan kisah cinta....
Semua orang pasti ada kisah cinta masing-masing....
Walaupun manis, pahit mahupun trajis....ia tetap dalam ingatan kita...betul kan?
Walaupun kisah tu sampai bengkak-bengkak mata menangis,
Rasa macam nak mati je.... rasa kitalah yang paling hina skali....
Namun semua tu x penah lupa.....

Aku??
Aku pun ada kisah aku sendiri....semua kisah aku sangat tragis....hehehe
dan semuanya diketahui oleh enCik hubby....dan enCik hubby tidak pernah memaksa
Untuk aku memadamkan semua itu dari hidupku...
Pernah aku meminta izinkan untuk mengabadikan sedikit kisah / sinopsis tentang kisah itu...
Pada mulanya dia terdiam....dengan keizinannya,
Aku akan mengabadikan kisah itu di sini...di mana aku menulis....
Hanya demi K.E.N.A.N.G.A.N....
Ikutilah.....
Kenangan aku dalam lagu

No comments:

Post a Comment