Monday, August 1, 2011

Jelajah Wedding Planner

Orang duk seboklah bercerita tentang bulan Ramadhan..hehehe tapi aku duk sebok nak bercerita tentang jelajah aku as a wedding planner..kelassss, 2 hari sebelum berpuasa kitaorang wat keje-keje ni..hehehe
Lokasi nya adalah sekitar Kampar sahaja...tu pun dekat 4 jam memilih dan meronda...= keputusan dibuat.

Aku menemani kawan karibku Cik Susilawaty untuk mencari pakej perkahwinan yang bersesuaian dengannya bagi majlis yang akan berlangsung pada bulan Oktober 2011. Di antara butik-butik pengantin yang kami pergi :
1. CDa D Inai
2. Andaman Dayang
3. Butik Binari
4. Andaman Mira Touch
Ada 2 kedai yang x dapat pegi sebab tutup.... Walaupun penat, tapi best dapat tengok baju cantik-cantik dan seperti biasa aku sempat berangan...sempat yang kira-kira untuk aku sewa baju bg next photoshoot...hehehe

Ini adalah sebahagian baju-baju yang bergantung di Butik Cda d Inai....cantik-cantik bajunya....suka tengok yang kaler merah hitam tu.


Cik Bakal Pengantik sedang membelek-belek..yang mana? Yang Tudung pich tu , bukan yang duk kat meja tu...sambil gambargrapher ambik mood untuk wat butik pengantin satu hari nanti...

Sila abaikan patung putih itu yang agak seksi....anyway aku suka baju merah ni...

Akhirnya inilah warna pilihan si bakal pengantin atas nasihat dari wedding planner ini..hehehe

Yang ni jangan diragui, ini baju aku...hehehe untuk wat outdoor photoshoot...
 Sebenarnya aku sangat enjoy kalau wat keje hal-hal kawen ni. memang dah minat...macam wat hantaran, makeup kawen...baju2 pengantin...gambargrapher..best pe...blog gambargrapher aku kat sini kut la sesapa nak tengok-tengok kan...hehehe
Ada la jugak bercita-cita nak bukak butik pengantin...tapi x tau la jadi kenyataan ke tak....hehehe. wat masa ni memang xde modal....tapi mana la tahu kut satu hari nanti tetiba rezeki melimpah ruah...hehehehe...
Apapun aku nak wat butik pengantin ni dengan satu konsep yang berbeza dengan butik-butik yang ada sekarang ni...confrim la modal besar!!!! Usaha itu tangga kejayaan. Apapun cik bakal pengantin ni bersetuju untuk ambil aku as a gambargrpaher dia pada hari bahagia dia nanti...alhamdulillah...rejeki...

No comments:

Post a Comment